تبلیغات
طراحی وب سایت - افزایش فروش با پشتیبانی از مشتری

افزایش فروش با پشتیبانی از مشتری

نویسنده :
تاریخ:سه شنبه 22 شهریور 1390-11:02 ب.ظ

مهم ترین عامل در جذب مخاطب به وب سایت های مختلف و به خصوص تجارت اینترنتی، پشتیبانی از مشتری – Customer Service - می باشد.
پشتیبانی از مشتری توانایی صاحبان تجارت اینترنتی در فراهم آوردن نیازها و خواسته های مشتریان شان به صورت پیوسته و بی اشکال می باشد. این تعریف به نظر کامل می آید و منظور را به طور واضح می رساند. همانگونه که ما برای خرید به فروشگاه های مختلف می رویم و انتظار داریم تا فروشنده به ما اطلاعات لازم در زمینه کالا را داده و ما را در انتخاب صحیح یاری رساند و چنانچه به مشکلی برخوردیم، به ما کمک کند، نیاز مشتریان یک فروشگاه مجازی و اینترنتی به کمک فروشنده، اگر بیشتر نباشد کمتر هم نیست. می توان دلیل این نیاز را به نفس عمل مجازی بودن ارجاع داد. اکثر افراد تا به حال تجربه خرید اینترنتی نداشته اند. آنها در بیشتر مواقع به وبگردی پرداخته و کمتر مشتری دائمی یک سایت خرید و فروش اینترنتی می شوند. برخی دلایل سرباز زدن آنها از اینکار به شرح زیر می باشد:
در بیشتر موارد، پروسه خرید در این نوع سایت ها طولانی و مبهم بوده و کاربر مجبور است چندین مرحله را برای ارسال سفارش خود طی کند و اگر سرعت اتصال وی به اینترنت پایین باشد، پروسه خرید را در نیمه رها کرده، از سایت خارج می شود و هرگز سایت شما را به خاطر چنین تجربه ناخوشایندی به خاطر نخواهد سپرد

طرحی وب سایت
 
اکثر کاربران مایل نیستند اطلاعات شخصی خود را در یک وب سایت وارد کنند بنابراین پروسه خرید را در نیمه رها می کنند.
کاربرانی که به تازگی وارد دنیای وب شده اند، نیاز به کمک داشته و اگر جواب سوالات خود را نگیرند، به آسانی سایت را ترک می کنند.
تنها راه حل موارد بالا، این است که مشتری احساس کند در این سایت همیشه کسی هست که به وی یاری رساند و این امر جز با استفاده از روش های متفاوت پشتیبانی از مشتری امکان پذیر نخواهد بود. سوال در اینجا مطرح می شود: "چگونه مشتریان خود را راضی نگه داریم؟ چه روش هایی برای پشتیبانی از مشتری وجود دارد؟" کاربری که برای اولین بار وارد یک سایت خرید و فروش اینترنتی می شود اغلب خریدی انجام نمی دهد، وی بیشتر مایل به جمع آوری اطلاعات از آن سایت می باشد. بنابراین کاربر باید در اولین بار، اعتماد جلب شده و مجدد برای خرید بازگردد. موارد زیر به ترتیب اولویت برای پشتیبانی از مشتری پیشنهاد می شود:
استفاده از تلفن – البته خطوطی تلفنی که استفاده می شوند باید همیشه آزاد بوده و کاربر هرگز پشت خط منتظر نماند!
استفاده از ایمیل – برای پشتیانی از مشتریان می توان از ایمیل هایی نظیر contact@yourdomain.com و support@yourdomain.com استفاده نمود. مدت زمان پاسخگویی باید به حداقل رسیده و کاربر را در انتظار نگه ندارد

طراحی وب سایت

استفاده از سرویس ها و نرم افزارهای پشتیبانی از مشتری – که به صورت آنلاین گفتگویی بین پشتیبان و کاربر صورت گرفته و کاربر را در هر مرحله یاری می رساند.
می توان از روش های بالا بهترین استفاده را برای جلب رضایت کاربر و تبدیل وی به مشتری کرد اما در یک وب سایت تجارت اینترنتی و پس از انجام خرید اول توسط یک کاربر، این شما هستید که می توانید وی را نگه داشته یا از دست بدهید. کاربر اگر سفارش خود را در حداقل زمان و زمانی معقول تحویل بگیرد تجربه خوشایندی از سایت شما برایش رقم زده شده و شما را به خاطر خواهد سپرد.هرگز فراموش نکنیم که اساس خرید و فروش اینترنتی، اعتماد است!



نوع مطلب : طراحی وب 

https://antonettepinnock.wordpress.com/2015/03/27/heel-aches-the-causes-signals-and-therapy-methods
چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 11:03 ب.ظ
I have read so many articles or reviews on the topic of the
blogger lovers except this piece of writing is really a good piece of writing,
keep it up.
BHW
دوشنبه 28 فروردین 1396 03:32 ب.ظ
My brother suggested I may like this web site. He used to be
totally right. This put up truly made my day. You cann't consider just
how so much time I had spent for this information! Thank you!
BHW
پنجشنبه 24 فروردین 1396 05:49 ق.ظ
Hi, i think that i saw you visited my blog so
i came to “return the favor”.I'm trying to find things to enhance my site!I suppose its ok to use
a few of your ideas!!
manicure
جمعه 18 فروردین 1396 11:39 ب.ظ
Great post. I was checking continuously this blog and I'm impressed!
Extremely helpful information specifically the last part :) I care for such info a lot.
I was looking for this certain information for a long time.

Thank you and good luck.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر